Znanja preteklosti za izdelke in storitve prihodnosti

Naše okolje je od vedno negovalo dediščino preteklosti. Da bi se ta lahko čim dlje in čim močneje ohranila tako v spominu mesta kot tudi ljudi, jo je potrebno nenehno obujati in hkrati revitalizirati, modernizirati na ta način, da bo ustrezala tudi naslednjim rodovom. Z mislijo na to so bili oblikovani tudi t. i. retrovikendi, ki bodo moč starejših generacij združevali z energijo mlajših in mladih po duši.

Na retrovikend, ki je bil osredotočen predvsem na komunikacijski vidik medgeneracijskega prenosa znanja, smo prvič vabili že januarja, zdaj pa organizatorji ponovno vabijo na izziv, ki bo poskrbel za široko uporabna znanja, takšna, ki se jih bo lahko uporabljalo tudi v sodobnem svetu. Vikend je namenjen vsem tistim, ki jih zanima, kako iz ideje narediti donosen posel, kakšne metode kombinacije znanj za oblikovanje izdelkov uporabljajo v največjih uspešnih tehnoloških podjetjih, kako izkoristiti principe za ustvarjanje medijske pozornosti ter kako lahko vse omenjene ideje nadgraditi s komunikacijo in marketingom v digitalnem svetu. Organizirane delavnice bodo udeležence učile spoprijemanja z izzivi modernega sveta, obenem pa jih bodo vračale h koreninam prednikov in jih učile starih znanj iz lokalnega okolja.

Namenjene so vsem starostnim skupinam, ki se želijo aktivno spoprijeti z izzivi sodobnega sveta in spoznati uporabne pristope za izdelke in storitve prihodnosti, upoštevajoč znanja iz preteklosti.

Vodila jih bosta Matic Batagelj, energičen komunikator s smislom za strategijo in z mednarodnimi izkušnjami vodenja delavnic ter različnih start-up projektov, ter Klemen Konič, strokovnjak s področja digitalnega marketinga in izdelave spletnih strani, ki na področju digitalne komunikacije deluje že več kot 15 let. Svoje uspešne zgodbe bodo predstavili lokalni mojstri starih znanj: Erik Bačar bo razkril skrivnosti peke dobrega domačega kruha, Matjaž Lučovnik bo pokazal, kako se spreša snowboard, na ogled pa bodo tudi leseni izdelki Dominika Curka in modne kreacije Teje Kodre. Z vami bo tudi vizionarska ekipa t. i. burjeka – jota bureka, polnjenega s sestavinami, ki jih navadno najdemo v joti.

Retrovikendi potekajo v organizaciji Občine Ajdovščina v sodelovanju z lokalnimi promotorji medgeneracijskega sodelovanja, mladih in kulturne dediščine. Za več informacij sledite novicam na socialnih profilih Facebook in Instagram Garaža Ajdovščina ter garazawajdusna.si, ali se obrnite na Občino Ajdovščina, lara.pizent@ajdovscina.si, 05 365 91 07.

Retrovikend delavnica, načrtovana za ta konec tedna je prestavljena.

PRIJAVNICA

VABILO

Aktivnost se izvaja v okviru operacije LAS Medgeneracijski prenos znanja, ki jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj