Tržna znamka Vipavska dolina – operacija sodelovanja ESRR

Operacija sodelovanja je bila s strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo potrjena s potrditvijo Strategije lokalnega razvoja za lokalno akcijsko skupino LAS Vipavska dolina za programsko obdobje 2014–2020. Projekt sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Naziv operacije sodelovanja LAS: Tržna znamka Vipavska dolina
Upravičenec/izvajalec operacije: LAS Vipavska dolina/vodilni partner LAS: Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina
Partnerski LAS: LAS V objemu sonca
Začetek in zaključek operacije: 01.08.2021 – 15.11.2022
Celotna vrednost operacije sodelovanja LAS na ravni LAS Vipavska dolina: 27.303,20 €
Skupno predlagano sofinanciranje Republike Slovenije in EU iz Evropskega sklada za regionalni razvoj na ravni LAS Vipavska dolina: 20.000,00 €

V operaciji sodelovanja lokalnih akcijskih skupin sodelujeta LAS Vipavska dolina in LAS V objemu sonca, ki bosta skupaj izvajala vse aktivnosti. Prostor znamke Vipavska dolina zaobjema zaokroženo območje vseh šestih občin, ki si v upravnem smislu delijo Vipavsko dolino: Občina Ajdovščina, Mestna občina Nova Gorica, Občina Miren-Kostanjevica, Občina Renče-Vogrsko, Občina Šempeter-Vrtojba in Občina Vipava. Razlog za pripravo operacije sodelovanja je prepoznava nujnosti povezovanja dveh sosednjih LAS, ki pokrivata vsaka svoj del območja krovne znamke prostora, tržne znamke Vipavska dolina.

CILJ

S povezovanjem, sodelovanjem in vključevanjem vseh relevantnih deležnikov z območja sosednjih dveh lokalnih akcijskih skupin, ki delujeta na prostoru tržne znamke Vipavska dolina, oblikovati trajnostni koncept znamke prostora, vzpostaviti njeno sistemsko upravljanje in na podlagi pravil znamčenja ponudnikov v okviru podznamk »Turistična destinacija Vipavska dolina« in »Izvorno iz Vipavske« začeti z vključevanjem ponudnikov v znamko.

NAMEN

Preko sodelovanja dveh lokalnih akcijskih skupin neposredno prispevati k namenu znamčenja v okviru tržne znamke Vipavska dolina, to je k dvigu prepoznavnosti območja prostora znamke kot zelene turistične destinacije za aktivno preživljanje prostega časa preko celega leta in kot območja kakovostnih pridelkov in izdelkov (prehrambnih in ostalih) ter posledično vplivati na dvig dodane vrednosti produktom in storitvam z območja ter na pozitivni imidž območja kot privlačnega in ugodnega za vlaganje v gospodarsko in turistično infrastrukturo in za bivanje.

AKTIVNOSTI

Postavilo se bo predlog sistema upravljanja z znamko, pripravilo pravila za znamčenje ponudnikov v podznamki »Turistična destinacija Vipavska dolina« in »Izvorno iz Vipavske doline« in izvedlo usposabljanja za ponudnike. Vzpostavljena bo e-platforma za vključevanje ponudnikov v podznamki. Izvedeno bo tudi pilotno znamčenje.

Neposredne cilje skupine so: lokalne skupnosti (6 občin), ostali relevantni deležniki iz vrst javnega, zasebnega in ekonomskega sektorja, posebno ponudniki storitev in produktov, ki bodo pristopili v sistem znamčenja. Posredni ciljni skupini sta obiskovalci območja (turisti) znamke prostora Vipavska dolina in kupci znamčenih produktov.

Evropski strukturni in investicijski skladi: https://www.eu-skladi.si/